Spotlight

话说几年前,系友曾经谈过要到邦咯岛;但是这项计划都不了了之。
终于这个计划在我们在大学的最后一年实现啦!

It's been a while we discussed about our Pangkor trip, but we never plan and do for it.
Finally, got a "YES" from most of us in our Final Year.

Then, here we go: PANGKOR ISLAND!


虽然邦咯岛远在天边,近在眼前;但身为邻居的我,也只去过两次。
如果你问我邦咯岛有什么好玩,好吃的; 我还真的答不出呢。


P1110709_conew1

hewzhongying 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

 

 

距离大家各奔东西的日子逐渐靠近,系友们决定举办一个只属于我们石油工程系的运动日。
除了可以运动身心,还可以促进彼此的感情。
话不多说,Pictures speak thousand words.


992967_5002168095195_1589619920_n

8686_5002173415328_576889523_n

在还没大展身手之前,先来个热身吧!

运动日正式开始,let's rock the party!

hewzhongying 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

  • Jun 13 Thu 2013 14:53
  • 五年

回想起五年前的我,那年只有十八岁的我,
一心只想要离开那温暖的被窝,看看外面辽阔的花花世界,享受及体验截然不同的生活。
得到了国油大学的录取,也意味着我正式迈向大学生的生活了。
本以为大学离我家不远,应该不会有思乡之情。
我永远记得在我踏入大学象牙塔的那一天,爷爷拨电叮咛我,向来自认坚强的我,眼眶湿了。
此时,我深深地体会了家人的重要性。

me voy de la casa

去年今日此门中,人面桃花相映红;人面不知何处去,桃花依然笑春风.

hewzhongying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

Hi all,
Since this year would be my Final Year Final Semester as a UTP graduate, I figured that I would blog more frequently than before.
Hopefully procrastination would not appear in my mind anymore.
From now on, this is the time for me to record down what i have done for this past five years in UTP and every moment during Final Year studies.
So, please stay tune for more stories! =)

时光匆匆地流逝,转眼间我已经在国油大学就读五年了。
希望从现在开始,我可以好好地回顾过往五年和最后一年学生生涯的点点滴滴
敬请期待吧!图三-~1

hewzhongying 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()